Clic2claim
Co to je? Odškodnění a
náhrada za zrušení a zpoždění letu!
Co potřebujete vědět?
To, že zpoždění letu může zkomplikovat celou cestu, asi není třeba
zdůrazňovat. Zmeškat můžete jak návazný spoj – návazný let, popřípadě jiný
dopravní prostředek, nebo dokonce i samotný účel cesty.
Při dlouhém čekání na zpožděný let by se měl letecký dopravce o
své cestující postarat. Evropské nařízení 261/2004 mluví o tom, že aerolinka by
měla poskytnout péči v podobě občerstvení odpovídající době čekání.
Čeho se pojištění týká?
- Zpoždění
letu
- Zmeškání
navazujícího letu
- Zrušení
letu
- Odepření
nástupu
Finanční kompenzace
- Zpoždění musí být zaviněno dopravcem, ne okolnostmi, které
dopravce nemohl ovlivnit (počasí, stávka, bezpečnostní situace, živelná katastrofa,
omezení na letišti, omezení řízení letového provozu)
- Dopravce musí sídlit v EU nebo musí být let realizován
z letiště v EU
- Zpoždění musí být delší než 3 hodiny
Výše finanční kompenzace
- letová vzdálenost do 1500 km, dostane cestující odškodnění
ve výši 250€
- letová vzdálenost od 1501 km do 3500, dostane cestující
odškodnění ve výši 400€
- letová vzdálenost nad 3500 km, dostane cestující odškodnění
ve výši 600€
- letová vzdálenost nad 3500 km u států EU, dostane cestující odškodnění ve výši 400€
Požaduji kompenzaci-
s kým to řešit?
- Obraťte se na nás! Vyřešíme veškerou komunikaci s dopravcem
a ušetříme vám jak čas, tak zbytečné nervování. Napište nám na innova@innovatravel.cz
- Pak stačí jen vyplnit jednoduchý formulář a přidat přílohy (letenka, palubní vstupenka) – nezabere vám to více než 10 minut. Následně se vám ozve náš pracovník, který za vás vše vyřeší
- A pozor – nárok na finanční kompenzaci můžete uplatnit až tři roky zpětně!
Více informací o pojištění ZDE