Co to je? Odškodnění a náhrada za zrušení a zpoždění letu!

 

Co potřebujete vědět?

To, že zpoždění letu může zkomplikovat celou cestu, asi není třeba zdůrazňovat. Zmeškat můžete jak návazný spoj – návazný let, popřípadě jiný dopravní prostředek, nebo dokonce i samotný účel cesty.
Při dlouhém čekání na zpožděný let by se měl letecký dopravce o své cestující postarat. Evropské nařízení 261/2004 mluví o tom, že aerolinka by měla poskytnout péči v podobě občerstvení odpovídající době čekání.


Čeho se pojištění týká? 

  • Zpoždění letu
  • Zmeškání navazujícího letu
  • Zrušení letu
  • Odepření nástupu


Finanční kompenzace

  • Zpoždění musí být zaviněno dopravcem, ne okolnostmi, které dopravce nemohl ovlivnit (počasí, stávka, bezpečnostní situace, živelná katastrofa, omezení na letišti, omezení řízení letového provozu)
  • Dopravce musí sídlit v EU nebo musí být let realizován z letiště v EU
  • Zpoždění musí být delší než 3 hodiny

 

Výše finanční kompenzace

  • letová vzdálenost do 1500 km, dostane cestující odškodnění ve výši  250€
  • letová vzdálenost od 1501 km do 3500, dostane cestující odškodnění ve výši  400€
  • letová vzdálenost nad 3500 km, dostane cestující odškodnění ve výši  600€
  • letová vzdálenost nad 3500 km u  států EU, dostane cestující odškodnění ve výši  400€

 

Požaduji kompenzaci- s kým to řešit?

  • Obraťte se na nás! Vyřešíme veškerou komunikaci s dopravcem a ušetříme vám jak čas, tak zbytečné nervování. Napište nám na innova@innovatravel.cz
  • Pak stačí jen vyplnit jednoduchý formulář a přidat přílohy (letenka, palubní vstupenka)  – nezabere vám to více než 10 minut. Následně se vám ozve náš pracovník, který za vás vše vyřeší
  • A pozor – nárok na finanční kompenzaci můžete uplatnit až tři roky zpětně!



Více informací o pojištění ZDE