Jak vše funguje?

  • Vaši dovolenou si vyberete na našem webu. Pokud nemáte dost času nebo trpělivosti hledat vhodný zájezd, stačí, když jednoduše vyplníte poptávkový formulář a nebo napíšete e.mailem (ivana (zavináč) innovatravel.cz) nezávaznou poptávku s uvedením termínu, počtu osob a případně požadavcích na stravu.

  • Prověříme dostupnost kapacit, navrhneme možnosti a zašleme nabídku nejpozději do 24 hodin od chvíle, kdy jste ji zadali. Je-li ubytování na Vámi požadovaný termín volné, cenová nabídka Vám přijde na email téměř obratem.

  • V případě, že Vám nabídneme zájezd od jiné partnerské CK, bude tato skutečnost sdělena klientovi a uvedena ve smlouvě. Provizi za prodaný zájezd dostáváme od zastoupených CK, nikoliv od Vás jako klientů. Cena zájezdu u nás je tedy stejná jako u dané CK, někdy i nižší.

  • V případě, že Vám nabídnuté kapacity vyhovují, neotálejte s rezervací. Prodej probíhá on-line a situace se mění od minuty k minutě. Rezervaci můžeme udělat na 24-48 hodin nezávazně, kdy budete mít dostatek času na rozmyšlenou. Po dohodě lze rezervaci prodloužit. V případě nepotvrzení objednávky do termínu, rezervace propadá.

Jak probíhá objednávka?

  • REZERVACE: Jestliže se Vám bude nabídka líbit a chcete si ji rezervovat, stačí telefonicky objednávku potvrdit (603 960 357) a nebo jako odpověď na daný email písemně.

  • Po závazné rezervaci zájezdu Vám na email přijde automaticky kopie cestovní smlouvy, našich všeobecných obchodních podmínek a další informace k platbám a odbavení.

  • CESTOVNÍ SMLOUVA – smlouvu nemusíte podepisovat a posílat zpět, je platně uzavřena okamžikem odesláním na váš email. Cestovní smlouva obsahuje unikátní číslo, které v případě platby převodem prosím použijte jako variabilní symbol.

  • PLATBY – zálohu 50% z ceny zájezdu uhradíte hotově, vkladem na účet, kreditní kartou nebo bankovním převodem, a to do 5 dnů od obdržení cestovní smlouvy.

  • Doplatek se hradí 30 dnů před nástupem na pobyt. U pobytů z nabídky „Last minute“ a pobytů méně než 30 dnů před odjezdem se hradí plná výše zájezdu, dle cestovní smlouvy.

  • CESTOVNÍ POKYNY po uhrazení celkové částky zájezdu Vám cca 14-7 dnů před odjezdem zašleme emailem nebo poštou tzv. „odbavení“ = pokyny k odjezdu a příslušné vouchery pro čerpání služeb. Zde také budou kontakty na delegáty, nouzové telefony, popisy trasy a podobně. V případě, že kupujete dovolenou z nabídky last minute (7 dnů a méně před odjezdem), tyto dokumenty Vám doručíme způsobem pro Vás nejvýhodnějším, po dohodě s Vámi.

  • Máte-li zájem, vystavíme Vám fakturu na pobyt na Vaši firmu a nebo na čerpání prostředků z FKSP. Stačí tuto skutečnost nahlásit před zasláním doplatku zájezdu.

Call back?

 

Zavoláme vám zpět!

Napište své telefonní číslo na innova@innovatravel.cz  a my vám zavoláme. Pokud připojíte i přibližný čas, kdy se vám to nejvíce hodí, budeme vás konatktovat ve vámi stanovenou dobu. Máte jistotu, že

  • vám nebudeme volat nevhod
  • vyřídíte své záležitosti v čase, který vyhovuje vám
  • neztrácíte čas zbytečným telefonováním
  • šetříte náklady, které můžete investovat do své dovolené

Tato velmi efektivní služba je určena náročným zákazníkům, kteří chtějí šetřit svůj čas i finanční protsředky za volání. Nebojte se využít služby "call back" a získejte od nás praktický dárek.

Platba kreditní kartou?

Měníme očekávání ve skutečnost a cestování v zážitky

Nabízíme

  • Lyžařské pobyty v Alpách
  • Školní lyžařské kurzy
  • Hory a jezera v létě
  • Lázně a wellness
  • Firemní pobyty s příběhem
  • Motorkářské trasy a doprovázené tour do celého světa

Jsme flexibilní v požadavcích, naší předností je osobní znalost kapacit i lokalit. Záleží nám na každém detailu. Stavíme na hodnotách kvality, férových cen, dobrého jména a příjemných osobních vztahů jak s klienty, tak i dodavateli. Naprostou spolehlivostí v jednání chceme dosáhnout takové míry spokojenosti klientů, abychom se stali jejich osobními poradci pro cestování. Naším cílem bezproblémový pobyt v dobrém poměru kvality a ceny, s minimem úkonů pro klienta k jeho zajištění, aby cestování bylo skutečně radostí.

Motto: Nestačí vytvářet pouhý dojem, děláme věci opravdu profesionálně!

 

Cestovní pojištění?

Disponujeme moderním on-line systémem pojištění pro vaše cesty, do kterého se zapojily pojišťovny Kooperativa, Mondial, DAS a Uniqua. Kombinací toho, co opravdu potřebujete pojistit, získáváme nejlepší ceny na trhu cestovního pojištění. Umíme pojistit, kromě standardního pojištění léčebných výloh a úrazu, také například
• rizikové sporty
• úhradu nákladů při zmeškání odjezdu na dovolenou
• ztrátu cestovních dokladů
• náklady na právní pomoc v zahraničí
• storno zájezdu
• opravu vozidla v zahraničí
• pojištění letenek nebo trajektových jízdenek
• pojištění pro případ propadnutí kauce a nebo také
• golfové pojištění pro děti i dospělé.

Pojištění léčebných výloh a úrazu nabízíme již za 18,- Kč/ den / os. a pojištění začíná platit v momentě, kdy je smlouva uzavřena on-line, nikoliv až po 24 hodinách, jak je tomu u jiných pojišťoven. Požadavky na pojištění přijímáme také telefonicky na tel. 603 960 357 a to 7 dní v týdnu, bez časového omezení. Takže se můžete nechat pojistit, i když už jste na cestě a na pojištění jste zapomněli.

Postup uzavření pojištění on-line

Z pohodlí domova či kanceláře si objednejte pojištění pro vaše cesty:

1. vyplníte formulář a odešlete
2. obratem vám zavoláme a sdělíme možnosti a tarif pojištění + částku k úhradě
3. na vámi vybraný tarif on-line sjednáme pojištění
4. uhradíte příslušnou částku ( on-line bankingem nebo vkladem na účet přes pokladnu banky)
5. smlouvu a kartičky k pojištění vám zašleme na váš e-mail, příp. dle domluvy

Proč je důležité sjednat si komerční cestovní pojištění?

Po vstupu České republiky do EU, se řada lidí domnívá, že jim při pobytu v zemích EU stačí uplatnit pojištění, které mají uzavřené v ČR. Vezmou si kartičku své zdravotní pojišťovny a o víc se nestarají. I dnes se ale doporučuje pro cesty do zahraničí uzavírat komerční cestovní pojištění.

Zde jsou důvody, proč je pojištění nezbytné:

jiná pravidla zdravotní péče v každé zemi – místní je znají, ale cizinci o nich často nevědí a mohou být posléze překvapeni. S uzavřeným komerčním pojištěním nic neřešíte.
spoluúčast může být značně vysoká – ačkoli i v České republice už platíme poplatky u lékaře, za recept a pobyt v nemocnici, v cizině mohou tyto poplatky dosahovat úplně jiné výše. Například ve Francii se spoluúčast pohybuje na výši až 65 % u léků, v Dánsku až 100 % u ošetření zubů apod.
můžete využít pouze služeb státních zdravotnických zařízení – pokud si uzavřete komerční pojištění, budete moci být ošetřeni i soukromými lékaři, s běžným českým zdravotním pojištěním vás např. soukromý zubař neošetří (nebo ano, ale zaplatíte mu za to)
bez nároku na převoz do ČR – s běžným zdravotním pojištěním nemáte nárok na převoz zpět do České republiky, který je součástí komerčního pojištění léčebných výloh
asistenční služba – uzavřete-li si před cestou komerční cestovní pojištění, po celou dobu pobytu vám je k dispozici asistenční služba v českém jazyce. Pokud tedy dojde k pojistné události a vy nevládnete jazykem dané země, asistenční služba vám pomůže vše zařídit.
pojištění u platební karty není dostatečné – nízké pojistné limity, malý rozsah pojištění (někdy jde pouze o úrazové pojištění), vysoká spoluúčast u pojištění léčebných výloh, omezení platnosti na nerizikové sporty apod.

Najdete nás na Facebooku
 
Počasí
 
Vyhledávač zájezdů
 
icoKal
icoKal
Last minute
Dokumenty ke stažení